مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-08سياسي

ممنوعیت برگزاری نمایشگاه بهاره در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا گودرزی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران با بیان اینکه طبق مصوبه برگزاری هر گونه نمایشگاه بهاره ممنوع است، - معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: برگزاری هر گونه نمایشگاه بهاره در استان تهران ممنوع است و در این خصوص به فرمانداران تاکیدات لازم انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا گودرزی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران با بیان اینکه طبق مصوبه برگزاری هر گونه نمایشگاه بهاره ممنوع است، گفت: به فرمانداران در این زمینه تأکیدات لازم انجام شده تا نظارت کافی داشته باشند.

وی همچنین از تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شرایط خاص و پیچیده استان تهران خبر داد و گفت: از شهروندان می خواهم، از سفر های غیر ضروری پرهیز کنند، تا مجدداً شاهد گسترش ابتلاء به ویروس کرونا نباشیم و سلامت جامعه حفظ شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران افزود: تمام تلاش ما این است، که با مدیریت هوشمند، امورات مردم و جامعه آسیب کمتری از کرونا ببینند و در عین حال نیز این ویروس کنترل شود و در این مسیر نیازمند رعایت مردم هستیم، تا اجازه ندهیم، این ویروس که اکنون در شرایط کنترلی در جامعه قرار دارد، مجدداً اوج گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت برگزاری نمایشگاه بهاره در تهران

ممنوعیت برگزاری نمایشگاه بهاره در تهران