مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-08سياسي

«مثبت زندگی» یعنی هر محله یک اداره بهزیستی


رییس سازمان بهزیستی کشور در آیین افتتاح هم زمان 2400 مرکز خدمات مثبت زندگی به دستور ریاست جمهوری در سراسر کشور گفت: بهزیستی با نامیدن این مراکز به «+زندگی» سعی در ایجاد برند نوینی برای بهبود و ارتقا زندگی شهروندان با رویکرد پیشگیری ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس: وحید قبادی دانا رییس یی و همت و تلاش جهادی کارکنان دلسوز و متخصص ستادی و استانی بر اساس راهبردهای ترسیمی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت پذیرفت، اذعان کرد: موقعیت مکانی مراکز مثبت زندگی برحسب موقعیت جغرافیایی جامعه هدف انجام شد که بعد از آمایش این مراکز در 2400 محله شهری و روستایی تعیین شد و پس از فراخوان عمومی الکترونیکی در یک فرآیند سه ماهه از میان 12 هزار داوطلب تأسیس، 2400 نفر بر اساس شایستگی علمی و تجربی پذیرش شدند.

به گفته رییس سازمان بهزیستی کشور نرم افزار، اپلیکیشن، دستورالعمل ها و شیوه نامه های اجرایی و نظارتی مراکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی از ماه ها قبل تدوین و ابلاغ و طی 4 ماه گذشته فاز آزمایشی در 31 استان کشور با موفقیت سپری شده است.

وی بابیان اینکه این مراکز در بستر فناوری اطلاعات و شبکه هوشمند به شبکه بهزیستی کشور متصل شده اند، گفت: هر مددجو دارای یک پرونده الکترونیک است که دسترسی پذیری را آسان و بروکراسی را حذف کرده است و با اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مثبت زندگی» یعنی هر محله یک اداره بهزیستی

«مثبت زندگی» یعنی هر محله یک اداره بهزیستی