مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-08اقتصادي

تحقیق و تفحص از بانک ها در اولویت مجلس/آمارهای غیرواقعی دردی از تولید دوا نمی کند


تحقیق و تفحص از بانک های کشور عده ای را نگران کرده در حالی که مجلس با اولویت این موضوع را دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالان تولید و صادرکنندگان نمونه در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: ما باید واقعیت ها را به مردم بگوییم و بر این موضوع اذعان داشته باشیم که در این 42 سال بر محور و مدار عدالت و توزیع عادلانه امکانات در کشور رفتار نکردیم.

وی تصریح کرد: در این شرایط سخت اقتصادی که سرمایه گذاران و تولیدکنندگان با غیرت تمام در صحنه هستند، اصلاً شایسته نیست که بانک های عامل با 18 و 25 درصد نرخ سود تسهیلات پرداخت کنند چرا که با این نرخ سود تولیدکننده ما به هیچ وجه نمی تواند به سود و منفعت واقعی بیندیشد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خطر پایین آمدن ارزش پول را به عنوان یک خطر بالقوه در کف جامعه یادآور شد و گفت: نه سانتریفیوژ کشور می چرخد و نه اقتصاد کشور حال خوبی دارد در حالی که مسئولان ما با آمارهای عجیب و غریب همچنان مردم را سرگردان کردند در حالی که بیکارهای جامعه دفاتر نمایندگان و مدیران را می خواهند از جا بکنند.

نیکزاد افزود: ما در حالی که در استان اردبیل 70 هزار نفر بیکار داریم همچنان برخی از مدیران کشوری و استانی آمارهای عجیب و غریبی می دهند و باید بگویم که سفر وزیر صمت و چرخید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از بانک ها در اولویت مجلس/آمارهای غیرواقعی دردی از تولید دوا نمی کند

تحقیق و تفحص از بانک ها در اولویت مجلس/آمارهای غیرواقعی دردی از تولید دوا نمی کند