مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-08سياسي

استفاده از فناوری های نوین در آتش نشانی و مدیریت پسماند شهری


معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه شهرهای موجود باید تبدیل به شهر هوشمند شوند، گفت: می توان از فناوری های نوین و پهپادها برای آتش نشانی و همچنین مدیریت پسماند شهری استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهدی جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه اولین رویداد تا ثریا در محل لانه سابق جاسوسی آمریکا در تهران، گفت: در آستانه قرن جدید قرار داریم و همانگونه که مرحوم پرفسور رضا می گفت با ابزارهای قرن بیستم نمی توان مشکلات قرن بیست و یکم را حل کرد؛ ما هم با ابزارهای قرنی که گذشت نمی توانیم مشکلات قرن آینده را حل کنیم.

وی افزود: 37 هزار شهر و بخشداری در کشور داریم که باید به روش های فناورانه و خلاقانه مشکلات شهرها و روستاها را حل کنیم در این زمینه می توان از ظرفیت جوانان و بسیج می توان به راحتی استفاده کرد.

به گفته معاون عمرانی وزیر کشور یکی از مشکلات شهرهای بزرگ آتش نشانی و خدمات امداد در زمان بحران های مختلف است؛ به ویژه در آتش سوزی های مهیب در آپارتمان های بلندمرتبه و اخیرا در جنگل ها و مراتع که اتفاق می افتد استفاده از بالگردها مناسب نیست و خودروهای آتش نشانی هم پاسخگوی حجم گسترده آتش نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری های نوین در آتش نشانی و مدیریت پسماند شهری

استفاده از فناوری های نوین در آتش نشانی و مدیریت پسماند شهری