مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-08اقتصادي

قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی رشد مناسبی داشته است


قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی به عنوان محصولات اساسی مهم در الگوی کشت،متناسب با افزایش هزینه های تولید و روند تورم رشد مناسبی را طی سال های اخیر داشته است.

- سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد:قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی به عنوان محصولات اساسی مهم در الگوی کشت،متناسب با افزایش هزینه های تولید و روند تورم رشد مناسبی را طی سال های اخیر داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر تاریخ 25.

11.

1399 منتشر شده بود، توضیحاتی به این شرح ارائه کرده است: 1- امنیت غذایی و همچنین سلامت و ایمنی غذایی از ارکان سیاست ها و اهداف برنامه های توسعه ای کشور بوده و در سال های اخیر نیز با توجه به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، موضوعی ویژه و امری پذیری نیز در دولت یازدهم و دوازدهم شده است.

2- اساساً حمایت از تولید محصولات مختلف بخش کشاورزی، از سنوات گذشته، در قالب طرح های عمرانی و ردیف های خاص موضوعی (زراعی، باغی و …) و بعضأ محصولی انجام می شده است.

در خصوص دانه های روغنی نیز حمایت ها در قالب تأمین نهاده های مورد نیاز از قبیل بذر، کود شیمیایی، سم، ادوات و ماشین آلات کشاورزی، خرید تضمینی و تأمین سرمایه در گردش محصولات زراعی، به اشکال مختلف اعم از اعتبارات هزینه ای یارانه نهاده ها و عوامل تولید و اعتبارات تملکی در چهار چوب طرح های عمرانی مختلف نظیر اجرای عملیات آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی رشد مناسبی داشته است

قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی رشد مناسبی داشته است