مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-08سياسي

ارائه شاخص و معیار برای وکیل در طراز انقلاب مورد توجه قرار گیرد


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به حضور و نقش وکلا در تحقق و اجرای مفاد سند تحول قوه قضاییه گفت: کانون وکلا از جمله نهادهای همزیست و همسو با دستگاه قضا در جهت احیای حق و اجرای عدالت است.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به حضور و نقش وکلا در تحقق و اجرای مفاد سند تحول قوه قضاییه گفت: کانون وکلا از جمله نهادهای همزیست و همسو با دستگاه قضا در جهت احیای حق و اجرای عدالت است.

غلامعلی دهشیری در بازید از کانون وکلای استان با اشاره به ابلاغ سند تحول قوه قضاییه گفت: برای ارتقاء این سند کمک نهادهای مرتبط با عدالت، نخبگان جامعه حقوقی و وکلایی که در حوزه حقوق دارای تجربه تئوری و عملی می باشند لازم و ضروری است.

وی افزود: وکلا به سبب ارتباط مستقیم با دستگاه قضا با آسیب هایی که نهاد عدالت با آن درگیر است آشنا و هم راهکارها را می شناسند لذا می توانند با ارائه پیشنهاد نقش بسزای در پویایی این نهاد ایفا کنند.

دهشیری تصریح کرد: شاید در سند تحول جایی صراحتا به وکلا اشاره نشده باشد اما در جای جای این سند در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه های اعتماد سازی برای مردم و تحقق عدالت، وکلا نقش موثر می توانند داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر کمیته صیانت در دادگستری استان گفت: این امکان جهت حضور وکلا در برخی جلسات شورای تحول به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه شاخص و معیار برای وکیل در طراز انقلاب مورد توجه قرار گیرد

ارائه شاخص و معیار برای وکیل در طراز انقلاب مورد توجه قرار گیرد