مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-08سياسي

معرفی کاندیداها باید گفتمان محور باشد نه شخص محور


رییس شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی با اشاره به ضرورت ارتقای نقش احزاب در فرآیند انتخابات و همچنین اداره کشور گفت: تا زمانی که ساختار سیاسی کشور تمایلی به حرکت به سمت نظام حزبی نداشته باشد، - نمی توان نسبت به شفافیت و پاسخگویی مسئولان در خصوص عملکردها و تحقق وعده های آنان به مردم چندان امیدوار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری با بیان این مطلب، افزود: این نقص بزرگ و دور بودن از نظام حزبی، نباید جریانات اصلی کشور در عرصه سیاسی را به سمت بی توجهی نسبت به ارائه گفتمان و رویکردهایی که برپایه آن نامزدهای انتخاباتی خود را به مردم معرفی میکنند، سوق دهد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، برگزاری انتخابات شخص محور را آسیبی جدی برای کشور دانست و اظهارکرد: وقتی محبوبیت و مقبولیت اجتماعی اشخاص و میزان رای آوری آنان، اصلیترین ملاک گرایش گروههای سیاسی برای معرفی کاندیداهای انتخاباتی می شود، نمیتوان انتظار شفافیت و پاسخگویی از پیروز انتخابات و ایستادگی بر اصول و مواضع وعده داده شده را داشت.

سالاری در توضیح این امر گفت: برای مثال اصلاح طلبان با توجه به شرایط دهه هفتاد، پیشرفت کشور را در تقویت دموکراسی و نهادهای مدنی جستجو کردند و دولت اصلاحات با تکیه بر گفتمان توسعه پایدار با اولویت توسعه سیاسی شکل گرفت و تمام تلاش خود را نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کاندیداها باید گفتمان محور باشد نه شخص محور

معرفی کاندیداها باید گفتمان محور باشد نه شخص محور