مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-08ورزشي

انتصاب یک گیلانی به سمت مسئول کمیته داژبال ساحلی کشور


طی حکمی از سوی رییس انجمن داژبال فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران، یک گیلانی به سمت مسئول کمیته داژبال ساحلی کشور منصوب شد.

- ایسنا/گیلان طی حکمی از سوی رییس انجمن داژبال فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران، یک گیلانی به سمت مسئول کمیته داژبال ساحلی کشور منصوب شد.

وحید خاصی پور، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی حکمی از سوی شرمین جباریان، رییس انجمن داژبال کشور مهتاب سردی که از ورزشکاران سرشناس بندر مرزی آستارا می باشد، به عنوان مسئول کمیته داژبال ساحلی کشور منصوب شد.

وی ادامه داد: سردی از مربیان و داوران پیشکسوت و مجرب ورزش داژبال می باشد که کارنامه درخشانی را در ورزش های مختلف، به خصوص ورزش های همگانی دارد.

خاصی پور با تأکید بر اینکه وی کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی می باشد، خاطرنشان کرد: سردی، مدرس دوره های مربیگری فدراسیون ورزش های همگانی، مسئول کمیته داژبال استان گیلان و مربی تیم ملی بانوان داژبال جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام به مسابقات جهانی است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه 9 شهرستان استان گیلان سواحل مستعدی را در دریای خزر دارند، اضافه کرد: تعداد کثیری از ورزشکاران آقا و خانم در استان گیلان و به خصوص شهرستان مرزی بندر آستارا به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب یک گیلانی به سمت مسئول کمیته داژبال ساحلی کشور

انتصاب یک گیلانی به سمت مسئول کمیته داژبال ساحلی کشور