مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-08بين الملل

قدیری ابیانه: آمریکا و اروپا همواره نگاهی سلطه طلبانه نسبت به عراق داشته اند 


یک تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه آمریکا و اروپا نگاهی سلطه طلبانه نسبت به عراق دارند، گفت: در همین راستا اختلاف افکنی بین قومیت ها و دامن زدن به تجزیه طلبی جزو سیاست های قطعی کشورهای غربی است و بدون شک سفر پاپ نمی تواند در این سیاست های استکباری تغییری به وجود آورد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه آمریکا و اروپا نگاهی سلطه طلبانه نسبت به عراق دارند، گفت: در همین راستا اختلاف افکنی بین قومیت ها و دامن زدن به تجزیه طلبی جزو سیاست های قطعی کشورهای غربی است و بدون شک سفر پاپ نمی تواند در این سیاست های استکباری تغییری به وجود آورد.

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه عراق یک کشور اسلامی است و پاپ فرانسیس مایل بود به یک کشور اسلامی سفر کند، اظهار کرد: عراق کشوری است که گروه کوچکی از مسیحیان در آن زندگی می کنند و توسط داعش به آنان ظلم زیادی شده و این مسئله نیز در انتخاب عراق به عنوان مقصد سفر پاپ موثر بوده است.

وی با اشاره به دیدار پاپ با آیت الله سیستانی به عنوان مهم ترین دیدار او در سفرش به عراق، خاطرنشان کرد: در حالی که معمولا وقتی پاپ به کشوری سفر می کند، سران مذهبی آن کشورها به دیدار او می روند، اما در سفر پاپ به عراق، او به دیدار آیت الله سیستانی رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیری ابیانه: آمریکا و اروپا همواره نگاهی سلطه طلبانه نسبت به عراق داشته اند 

قدیری ابیانه: آمریکا و اروپا همواره نگاهی سلطه طلبانه نسبت به عراق داشته اند