مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-08ورزشي

قم از کشتی آلیش ایران 3 مدال گرفت


رییس هیات کشتی استان قم از موفقیت کشتی گیران قمی در کسب سه مدال از پیکارهای آلیش سال 1399 قهرمانی مردان کشور خبر داد.

- محمدهادی علیایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: کشتی قم در رشته های آزاد، فرنگی و آلیش فعالیت می کند و در کشتی آلیش سابقه کسب مدال از پیکارهای قهرمانی جهان داریم، این رشته استعدادهای فراوانی در قم دارد و یقینا شاهد تداوم حضور موفق کشتی گیران قم در مسابقات داخلی و برون مرزی آلیش خواهیم بود.

وی با اشاره به اعزام 6 کشتی گیر آلیش کار قم به رقابت های قهرمانی کشور، اضافه کرد: این مسابقات با کسب سه نشان طلا، نقره و برنز برای تیم اعزامی هیات کشتی قم همراه بود و اتفاق ویژه این است که برای نخستین بار تیم قم بین سه تیم برتر کشور قرار گرفت و سکوی سوم ایران را به خود اختصاص داد.

رییس هیات کشتی استان قم افزود: روح الله نعمتیان که در کارنامه افتخارات خود دو مدال برنز مسابقات آلیش قهرمانی جهان را به ثبت رسانده، در وزن 60 کیلوگرم این پیکارها بار دیگر یک چهره شاخص بود و با شکست تمامی رقبا به مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان زرّین طلا دست یافت.

وی اضافه کرد: همچنین اسلام شکوهی راد با حضور در دیدار فینال با کسب نشان نقره وزن 80 کیلوگرم افتخار آفرینی کرد و علی فیروزگاه مقام سوم و نشان برنز وزن 100 کیلوگرم را به ارمغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم از کشتی آلیش ایران 3 مدال گرفت

قم از کشتی آلیش ایران 3 مدال گرفت