مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-08سياسي

آزادی 18 زندانی محکوم به قصاص در زنجان


از ابتدای سال جاری تاکنون و با همت و تلاش های شبانه روزی همکاران توانسته ایم رضایت 18 زندانی محکوم به قصاص را از اولیای دم گرفته و موجبات رهایی آنان را فراهم کنیم.

- محمد جوادی امرزو در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به همت و تلاش مسئولین زندان ابهر و شورای حل اختلاف، اولیای دم متقول در ایام مبارک و فرخنده ماه رجب در پای چوبه دار از حق خود گذشته و قاتل را بخشیدند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان ترویج فرهنگ صلح و سازش و گذشت را یکی از اولویت های مهم در سازمان زندان ها دانسته بیان کرد: تلاش ها در مجموعه زندان های استان بر اصل مهم و اثر گذار اشاعه فرهنگ گذشت و ایثار و لزوم صلح و سازش در پرونده ها برای رهایی زندانیان متمرکز شده است.

وی تصریح کرد: این زندانی از سال 1391 به اتهام قتل عمد محکوم به قصاص نفس بود که با همت مددکاران و مسئولین زندان و شورای حل اختلاف از اجرای حکم قصاص رهایی یافت.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون و با همت و تلاش های شبانه روزی همکاران توانسته ایم رضایت 18 زندانی محکوم به قصاص را از اولیای دم گرفته و موجبات رهایی آنان را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 18 زندانی محکوم به قصاص در زنجان

آزادی 18 زندانی محکوم به قصاص در زنجان