مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-08بين الملل

نمایشگاه عکاس ایرانی از سونامی در ژاپن


سازمان همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) امسال نیز برای دهمین سال پیاپی در سالگرد وقوع فاجعه سونامی، نمایشگاهی را از عکس های افشین والی نژاد در توکیو برگزار می کند.

- سازمان همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) امسال نیز برای دهمین سال پیاپی در سالگرد وقوع فاجعه سونامی، نمایشگاهی را از عکس های افشین والی نژاد در توکیو برگزار می کند.

این نمایشگاه از روز یازدهم مارس و همزمان با دهمین سالگرد وقوع زلزله، سونامی و در پی آن بحران رادیواکتیو در فوکوشیما به مدت دو هفته در ساختمان مرکزی این نهاد در توکیو برگزار می شود.

افشین والی نژاد، هنرمند عکاس درباره این نمایشگاه به ایسنا توضیح داده است: اولین بار در ماه نوامبر 2011 هفت ماه بعد از سونامی بنابر پیشنهاد و دعوت شادروان خانم ساداکو اوگاتا، رییس فقید جایکا نمایشگاهی از عکس های من با موضوع سونامی برگزار شد.

پس از آن هر سال حدودا چند ماه قبل از یازدهم ماه مارس مسوولان مربوطه هماهنگی های لازم را انجام می دادند تا ضمن برگزاری یک نمایشگاه عکس، در یک همایش یک روزه، بعد از سخنرانی یکی از مدیران جایکا و من، فیلم کوتاهی که در مورد فاجعه سونامی ساخته بودم نیز برای شرکت کنندگان به نمایش درآید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکاس ایرانی از سونامی در ژاپن

نمایشگاه عکاس ایرانی از سونامی در ژاپن