مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-08اقتصادي

اجرای طرح جامع مدیریت پسماند در شرکت گاز استان ایلام


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای طرح جامع مدیریت پسماند خبر داد و گفت: این شرکت در راستای صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار، طرح جامع مدیریت پسماند را تعریف و اجرایی کرده است.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای طرح جامع مدیریت پسماند خبر داد و گفت: این شرکت در راستای صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار، طرح جامع مدیریت پسماند را تعریف و اجرایی کرده است.

عباس شمس اللهی با بیان اینکه در حال حاضر روش اجرایی مدیریت پسماند تدوین و تمام پسماندهای این شرکت مشخص و دسته بندی شده است، اظهار کرد: مطابق با دستورالعمل‏های ابلاغی وزارت نفت و شرکت ملّی گاز ایران، هر یک از دسته‏ ها کد بندی شده و نحوه جمع آوری، انتقال و امحای آنها مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام در سال گذشته موفق به اخذ گواهینامه مدیریت پسماند از سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام شده است، گفت: این شرکت حفظ و صیانت از محیط زیست را وظیفه ذاتی خود می داند و تلاش می کند با رعایت مسائل زیست محیطی در حفظ آن کوشا باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: طرح تفکیک پسماند از مبدأ، تفکیک کاغذ و ارسال جهت بازیافت، جمع آوری و انتقال المنت فیلترها، پسماندهای الکترونیکی و بشکه های خالی مرکاپتان و روغن ترانس (پسماند ویژه) برای امحا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع مدیریت پسماند در شرکت گاز استان ایلام

اجرای طرح جامع مدیریت پسماند در شرکت گاز استان ایلام