مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 18:302021-03-07اقتصادي

افزایش 30 درصدی اعتبارات تخصیصی دردی از لرستان درمان نمی کند


نایب رییس اتاق بازرگانی لرستان تاکید کرد: افزایش 20 و 30 درصدی اعتبارات تخصیصی دردی از این استان درمان نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد خاکی در نشست هم اندیشی کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: همه استان های منطقه زاگرس با مشکلات مشابهی مواجه اند و منطقه اقتصادی شدن آنها می تواند به ویژه در بحث گردشگری کمک خوبی به توسعه این استان ها کند.

افزایش 20 و 30 درصدی اعتبارات دردی از لرستان درمان نمی کند وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 11 میلیارد متر مکعب آب در لرستان داریم در حالی که سهم زیادی از آن را نداشته و حق استفاده از منابع آبی را نداریم، افزود: تخصیص آب برای لرستان بسیار حیاتی است و دو دوره است که نمایندگان ما این موضوع را در مجلس پیگیری می کنند و این حداقل حق لرستانی ها است که انتظار داشته باشند در کشور از شیوه های نوین آبیاری استفاده شود و البته این موضوع نیازمند تخصیص ویژه اعتبارات است.

نایب رییس اتاق بازرگانی لرستان با اشاره به بحث توسعه توازن منطقه ای تصریح کرد: محکم ترین حلقه هر زنجیره ضعیف ترین آن حلقه است.

ما نمی توانیم مدعی باشیم که یک کشور توسعه یافته هستیم اما برخی از استان های ما هنوز در مسیر توسعه یافتگی هم قرار نگرفته باشند و این موضوع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی اعتبارات تخصیصی دردی از لرستان درمان نمی کند

افزایش 30 درصدی اعتبارات تخصیصی دردی از لرستان درمان نمی کند