مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 18:152021-03-07سياسي

اقتصاد کشور نیازمند تحول است/ اخذ تصمیمات مهم در برنامه هفتم توسعه


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور نیازمند تحول است گفت: برنامه هفتم توسعه مبدا تصمیمات مهم در حوزه اقتصاد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن رضایی امروز یکشنبه در نشست هم اندیشی کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان اظهار داشت: اکنون با حادثه تلخی مواجه هستیم و علت آن این است که ملت خیز بلندی برداشته اما به سنگری به نام اقتصاد که می رسد متوقف می شود و از بیرون و داخل بمباران صورت می گیرد.

وی افزود: گام اول را در بُعد نهادهای سیاسی و دفاعی و امنیتی قوی برداشتیم اما در گام دوم که تحول در حوزه اقتصادی و فرهنگی باید صورت گیرد شاهد هستیم که مردم در حال اذیت شدن هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کارآفرینان در خط مقدم جنگ اقتصادی کشور قرار دارند اما نه تنها حمایت نمی شوند بلکه مورد شماتت قرار می گیرند، همه کاری صورت می گیرد و دست و پای آنها بسته می شود، یا شب می خوابند و صبح بیدار می شوند بخشنامه ای از بانک مرکزی صادر می شود و تمام اوضاع صادرات بر هم زده می شود.

رضایی ادامه داد: دیپلماسی اقتصادی کشور جز ضعیف ترین دیپلماسی کشورهای جهان است.

وی اظهار کرد: یا دستی در کار است که با دشمنان که محاصره اقتصادی کرده اند همکاری می کنند یا فهم کافی وجود ندارد و جهل عمیقی حاکم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشور نیازمند تحول است/ اخذ تصمیمات مهم در برنامه هفتم توسعه

اقتصاد کشور نیازمند تحول است/ اخذ تصمیمات مهم در برنامه هفتم توسعه