مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 18:102021-03-07سياسي

توزیع 500 بسته معیشتی به نیازمندان /افزایش تسهیلات برای تولیدکنندگان گل محمدی


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان بخش دودانگه ساری، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سال جدید تسهیلات اشتغالی خود را در بخش صنعت پرورش گل محمدی و گلاب گیری افزایش می دهد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه که به همت کمیته امداد امام خمینی در منطقه دودانگه ساری برگزار شد، اظهار کرد: منطقه دودانگه هم از نظر طبیعت سرسبز است و هم از نظر معنویت دارای مردمانی شجاع و با ایمانی است.

وی افزود: دودانگه منطقه ای عالم خیز است که در صدر آن ابن شهر آشوب که افتخار تاریخ اسلام و مازندران است، قرار دارد، همچنین دارای شهدای زیادی است که از افتخارات این بخش به شمار می آیند.

محمدی لایینی تصریح کرد: این منطقه دو نقطه قوت دارد و یک نقطه ضعف! قدرتش ایمان و انقلاب مردم مؤمن، بامعرفت، ولایت مدار، پایگاه انقلاب و امام زمان (عج) است و دیگری استعداد طبیعی غنی و قوی ای است که بسیاری از استان ها ندارد.

خطیب جمعه ساری، یادآور شد: این آب و خاک نعمت است، باید این استعدادها به فعلیت تبدیل شود، نقطه ضعف این منطقه هم همین مورد است که متاسفانه از نظر عمران، معیشت و اوضاع اقتصادی محروم و ضعیف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بسته معیشتی به نیازمندان /افزایش تسهیلات برای تولیدکنندگان گل محمدی

توزیع 500 بسته معیشتی به نیازمندان /افزایش تسهیلات برای تولیدکنندگان گل محمدی