مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-07سياسي

قالیباف: نگاه لااُبالی مدرن و متحجرانه، دو تهدید نسبت به زنان است


رییس مجلس با تقبیح نگاه لااُبالی مدرن به زنان که زن را به سمت مرد شدن می برد و نیز رفتار متحجرانه با آنها که زن را در جامعه سرخورده می کند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، در مراسم نخستین سالگرد درگذشت فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم شورای اسلامی، ضمن تسلیت این ضایعه، گفت: نبود ایشان را فقدان بزرگی برای مجلس دانست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در حوزه زنان با دو موضوع مسأله سازی و مسأله شناسی مواجه هستیم، عنوان کرد: مسأله سازی در حوزه زنان باعث می شود گاهی در مسیر حاشیه ای افتاده و روند بی خاصیتی را طی کنیم در حالی که زنان نقش بی بدیلی در جامعه پردازی و تمدن سازی دارند.

وی در ادامه با اشاره به تهدیداتی که متوجه حوزه زنان است، اظهار داشت: نگاه لاابالی مدرن دنیا، زنان را به عنوان ابزار می بیند و از سوی دیگر نگاه متعصب و متحجر، زنان را به سمت سرخوردگی می برد.

قالیباف همچنین با بیان اینکه زن و مرد به لحاظ آزادی و آزادگی انسان، تفاوتی با یکدیگر ندارند، عنوان کرد: صرفا از جهت ساختار شرعی، زیستی و فطری تفاوت ها و استثنائاتی میان زنان و مردان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: نگاه لااُبالی مدرن و متحجرانه، دو تهدید نسبت به زنان است

قالیباف: نگاه لااُبالی مدرن و متحجرانه، دو تهدید نسبت به زنان است