مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-07اقتصادي

تجهیزات سرمایه گذاران نباید در گمرکات دپو شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: شایسته نیست دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی در گمرکات کشور دپو شده و از ترخیص آن ممانعت شود.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: شایسته نیست دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی در گمرکات کشور دپو شده و از ترخیص آن ممانعت شود.

آیت الله سیدحسن عاملی روز یکشنبه 17 اسفندماه در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت در اردبیل اظهار کرد: ما انتظار داریم عدالت در توزیع ثروت در کشور اتفاق بیفتد چرا که ایران تنها تهران و کلانشهرها نیست بلکه برخی از استان ها نظیر اردبیل از محرومیت شدید در حوزه صنعت و توسعه نظام اقتصادی درست رنج می برند.

وی خاطرنشان کرد: توزیع نامتوازن ثروت در کشور به ناهنجاری های اجتماعی به ویژه مهاجرت ها دامن زده و یک شرایط حساسی را در این حوزه به وجود آورده که قطعا پیامد آن مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی خواهد بود.

امام جمعه اردبیل گفت: برخی از استان ها نظیر اردبیل در طول تاریخ انقلاب و حتی پیش از آن از توسعه صنعتی دولتی و نهادهای وابسته به وزارتخانه ها محروم مانده اند و امروز فرصتی پیش آمده تا با کمک و مساعدت وزرا به نوعی این محرومیت ها جبران شده و توزیع عادلانه ثروت را در استان های کمتر توسعه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات سرمایه گذاران نباید در گمرکات دپو شود

تجهیزات سرمایه گذاران نباید در گمرکات دپو شود