مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-07سياسي

کنگره ملی «لشکر فرشتگان تاریخ ساز» برگزار می شود


مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح برنامه های محوری بنیاد در چند روز باقی مانده به «22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا» پرداخت و همایش علمی و حقوقی حماسه اسوه های ماندگار و کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز را از مهمترین این برنامه ها اعلام کرد.

- مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح برنامه های محوری بنیاد در چند روز باقی مانده به 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا پرداخت و همایش علمی و حقوقی حماسه اسوه های ماندگار و کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز را از مهمترین این برنامه ها اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکندر یارنسب، با اشاره به مجموعه برنامه های ستاد مراسم و مناسبت های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای روز بزرگداشت شهدا که از قبل برنامه ریزی و تدارک دیده شده، عنوان کرد: امسال مناسبت 22 اسفند به عنوان روز بزرگداشت شهدا و مجموعه برنامه های حول این مناسبت چند ویژگی مهم دارد و محوریت مجموعه برنامه های این مناسبت مهم، کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز و تجلیل از زنان شهید، جانباز و آزاده است.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد با اشاره به اینکه کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز از حدود 5 ماه قبل آغاز به کار کرد، اضافه کرد: ستاد این کنگره از آبان ماه تشکیل و برنامه ریزی های آن صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی «لشکر فرشتگان تاریخ ساز» برگزار می شود

کنگره ملی «لشکر فرشتگان تاریخ ساز» برگزار می شود