مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-07سياسي

نقاط مشترک اقتصادی در مرز با همسایگان ایجاد شود


عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها مجلس گفت: در مرز با افغانستان، آذربایجان و عراق نقاط مشترک اقتصادی باید ایجاد کنیم تا دو کشور امتیازات بخش خصوصی شان را نشان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی، با اشاره به مشکلات کولبری در مرزهای غربی کشور اظهار داشت: مشکلات کولبران استان آذربایجان غربی بیشتر متوجه وزارت کشور است که بایستی تاکنون اقدام به ساماندهی کولبران می کرد تا ضمن مدیریت فعالیت آن ها، از وارد شدن آسیب های امنیتی به کشور جلوگیری کند.

   عضو کمیسیون امورداخلی کشور وشوراها ادامه داد: مناطقی که کولبران فعالیت می کنند روزی نقاط عملیاتی بودند و برای حفظ،حراست و برقراری امنیت در آنجا، شهدای بسیاری را تقدیم کردیم.

وی افزود: بعد از دستور رهبر معظم انقلاب دیگر شاهد رخ دادهای امنیتی در مناطق مرزی غرب کشور نیستیم و مرزنشینان برای پابرجا بودن اقتصاد و گذراندن زندگی خود به هیچ وجه اجازه تحرک ضد انقلاب را نمی دهند.

بیگی بیان کرد: در استراتژی امنیتی، مرزنشینان بهترین مرزبانان کشور هستند اما به شرط اینکه قادر به تامین منافع آنها باشیم.

وقتی ما نتوانیم منافع آن ها را تامین کنیم طرف مقابل این اقدام را خواهد کرد، به همین دلیل مدیریت ویژه امنیتی و اقتصادی باید در اختیار وزارت کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط مشترک اقتصادی در مرز با همسایگان ایجاد شود

نقاط مشترک اقتصادی در مرز با همسایگان ایجاد شود