مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-07اقتصادي

سهم 25 درصدی تعاونی ها در اقتصاد ملی


اختصاص سهم 25 درصدی برای تعاونی ها در اقتصاد ملی مطابق برنامە پنجم توسعە برای توجە بە خلاقیت و نوآوری در شرکت های تعاونی و خروج از فضای سنتی بسیار ضروری است.

- ایسنا/کردستان یک مدرس دانشگاه گفت: اختصاص سهم 25 درصدی برای تعاونی ها در اقتصاد ملی مطابق برنامە پنجم توسعە برای توجە بە خلاقیت و نوآوری در شرکت های تعاونی و خروج از فضای سنتی بسیار ضروری است.

خزایی امروز (17اسفند) در وبینار علمی تعاون و کارآفرینی که با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی کردستان برگزار شد؛ اظهار کرد: شرکت های تعاونی در برهەای از زمان کە عناوین مختلفی از جملە عصر دانش، عصرفراصنعتی، جامعە اطلاعاتی، عصر خلاقیت و نوآوری مطرح شدە است بایستی بتوانند خود را در جهت مدیریت تغییرات و دگرگونی های ژرف در جهان امروز آمادە کنند بە گونەای کە مدیریت و نوآوری اصل اساسی و از عوامل مهم بقای آن پذیرفتە شدە باشد.

وی عنوان کرد: براساس استدلالی کە انجام شدە است؛ کشورهای پیشرفتە بر آموزش خلاقیت تاکید بسیاری کردەاند و در این راستا در انتخاب افراد خلاق، نوآور و آیندەنگری کە رهیافت های مهم و نوآوری را ارائە کردەاند توجە خاصی دارند.

خزایی افزود: عموما سازمان های خلاق دارای خصوصیات ویژەای هستند کە مهمترین آنها انعطاف پذیری در رویارویی با بحران ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 25 درصدی تعاونی ها در اقتصاد ملی

سهم 25 درصدی تعاونی ها در اقتصاد ملی