مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:402021-03-07سياسي

نقش عشایر در اقتصاد مقاومتی/ دخل و خرج خانوار عشایر همخوانی ندارد


مشاور رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس در امور عشایر به نقش مهم عشایر در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: دخل و خرج خانوارهای عشایری به دلیل شرایط خاص اقتصادی این روزها همخوانی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روح الله رشیدی کوچی جلسه معرفی مشاور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در امور عشایر اظهار کرد: عشایر در کوران تحولات تاریخی ایران همیشه نقش آفرین بوده اند، آن زمان که باید در دفاع از وطن اسلحه به دست گرفته و به جنگ با دشمن رفتند و امروز نیز نقش آفرینی مؤثر خود را در عرصه اقتصاد و تولید به نمایش گذاشته اند.

مشاور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در ادامه با بیان اینکه عشایر استان فارس در دوران دفاع مقدس 2 هزار و 200 شهید تقدیم انقلاب کرده است افزود: جامعه عشایری با وجود اینکه سهم بسزایی در عرصه اقتصاد مقاومتی و تولید دارد اما با سختی ها و مشکلاتی نیز دست به گریبان بوده به گونه ای که به نظر می رسد دخل و خرج بسیاری از خانوارهای عشایری به دلیل بالا بودن هزینه های زندگی با هم توازنی ندارند.

حسین پژمان هم در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های جامعه عشایری در فارس بیش از گذشته استفاده شود، افزود: صداقت، شجاعت، غیرت، تحمل سختی ها، ولایتمداری، ایثارگری و قناعت از ویژگی های بارز و متعددی بوده که در جامعه عشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش عشایر در اقتصاد مقاومتی/ دخل و خرج خانوار عشایر همخوانی ندارد

نقش عشایر در اقتصاد مقاومتی/ دخل و خرج خانوار عشایر همخوانی ندارد