مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:502021-03-07سياسي

ائمه جمعه گفتمان دولت جوان حزب اللهی را تبیین کنند


مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفتمان سازی را امری مهم در تشکیل دولت جوان حزب اللهی دانست و گفت: ائمه جمعه این گفتمان را تبیین و تبلیغ کنند.

- حجت الاسلام نعمت الله آزموده در گفتگو با مهر با اشاره به برنامه های راهبردی انتخابات 1400 که باید از سوی ائمه جمعه پیگیری شود، اظهار کرد: تعیین اهداف و طرح ریزی برنامه ای برای رسیدن به آن ها، راهبرد و استراتژی مهمی است که باید انجام شود.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی ادامه داد: محوریت اصلی در برنامه های راهبردی انتخابات 1400 بسط و تقویت روحیه انقلابی در آحاد و اقشار جامعه است و از این رهگذر باید با تفکر و تأمل مؤلفه های شکل گیری و قوام روحیه انقلابی را احصا کرد.

وی با اشاره به اصلی ترین مؤلفه های تقویت روحیه انقلابی، افزود: اُمیدآفرینی صادق، درخشان نمایی واقعی آینده پیشرو و مبارزه با یأس و تبیین کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و کارایی نظام مبتنی بر دین از جمله این مؤلفه ها است.

حجت الاسلام آزموده ترویج اعتماد به نفس ملی و روحیه خودباوری، مبارزه با روحیه بی تفاوتی، بی نتیجه انگاری مشارکت در انتخابات، تبلیغ مشارکت حداکثری در سایه تقویت همدلی اجتماعی، ترویج لزوم انتخاب اصلح و باور توانمندی جوانان مؤمن و انقلابی در عرصه های مختلف را از دیگر مؤلفه های تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه گفتمان دولت جوان حزب اللهی را تبیین کنند

ائمه جمعه گفتمان دولت جوان حزب اللهی را تبیین کنند