مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:452021-03-07سياسي

کرونا را جدی نگیریم باید منتظر خسارات سنگینی باشیم


اگر خطرات کرونای انگلیسی را جدی نگیریم، در پایان فرودین ماه باید منتظر خسارات سنگینی باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: اگر خطرات کرونای انگلیسی را جدی نگیریم، در پایان فرودین ماه باید منتظر خسارات سنگینی باشیم.

هوشنگ بازوند در نشست امروز(17 اسفند) ستاد ساماندهی امور جوانان استان، بااشاره به شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا با نام کرونای انگلیسی، اظهارکرد: این نوع جدید از ویروس کرونا در کمین استان است تا به جنگ دو میلیون نفر جمعیت استان بیاید.

وی با اشاره به قدرت سرایت کرونای انگلیسی، گفت: شیوع این بیماری در استان می تواند خسارات سنگینی را به بار بیاورد، اما می توان آن را پیشگیری کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: ما می توانیم با کرونا زندگی کنیم و تحقق این امر هم دور از ذهن نیست و قابل اجرایی شدن است، کما اینکه زدن ماسک طی یکسال گذشته به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شده است.

وی با تاکید براینکه می توان جلوی کرونای جهش یافته را گرفت، اعلام کرد: این بیماری به جوانان و کودکان هم رحم نمی کند و می تواند کودک را ظرف سه ساعت از بین ببرد، بنابراین باید برای حفظ این سرمایه ها هرکس هشدارها را را در رابطه با این بحران به مردم گوشزد کند و اگر بی توجهی و ساده انگاری کنیم، یک هزینه سنگین را باید در پایان فرودین ماه بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا را جدی نگیریم باید منتظر خسارات سنگینی باشیم

کرونا را جدی نگیریم باید منتظر خسارات سنگینی باشیم