مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:402021-03-07سياسي

جمعیت امام علی (ع) منحل شد+ جزییات


معاون سازمان امور اجتماعی کشور گفت: به دلیل عدم تمکین جمعیت امام علی (ع) برای اصلاح وضعیت خود و بی اعتنایی به تذکر کتبی ، تصمیم بر انحلال این جمعیت گرفته شده است.

- معاون سازمان امور اجتماعی کشور گفت: به دلیل عدم تمکین جمعیت امام علی (ع) برای اصلاح وضعیت خود و بی اعتنایی به تذکر کتبی ، تصمیم بر انحلال این جمعیت گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا عابدینی عصر امروز (یکشنبه 17 اسفند) در جمع خبرنگاران در تشریح فرایند انحلال جمعیت امام علی(ع)، گفت: براساس مصوب هیات وزیران تا پیش از سال 1395 آیین نامه ای محل رجوع و مستند وزارت کشور برای صدور مجوز و نظارت بر سازمان های مردم نهاد بود اما در دولت یازدهم و در تاریخ ششم شهریور سال 1395 مجددا آیین نامه سازمان های مردم نهاد بازنگری شد که در پی آن شورای ملی توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد شکل گرفت.

وی افزود: این شورا متشکل از هشت نماینده دستگاه های اجرایی، چهار نماینده منتخب تشکل های ملی و یک نماینده از شورای عالی استان ها به عنوان عضو ناظر هستند.

وظایف این شورا در ماده 8 آیین نامه علاوه بر اینکه فعالیت در جهت توسعه، ترویج و حمایت از سازمان های مردم نهاد است ، رسیدگی به تخلفات سازمان های مردم نهاد نیز می باشد به عبارت دیگر انحلال تشکل ها صرفا بر عهده شورای ملی گذاشته شده است، شورایی که به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت امام علی (ع) منحل شد+ جزییات

جمعیت امام علی (ع) منحل شد+ جزییات