مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-07سياسي

هیأت های نظارت در شهرستان های استان تهران تشکیل شد


رییس هیأت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران از نهایی شدن تشکیل هیأت های نظارت در شهرستان های استان تهران و صدور احکام اعضای این هیأت ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد نادری رییس هیأت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران از نهایی شدن تشکیل هیأت های نظارت در شهرستان های استان تهران و صدور احکام اعضای این هیأت ها خبر داد.

احمد نادری رییس هیأت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیأت های نظارت شهرستان های استان تهران پس از مشورت و همکاری با نمایندگان حوزه های انتخابیه استان تهران و تایید صلاحیت آن ها توسط مراجع ذی ربط، انتخاب و احکام آن ها صادر شد.

با معرفی هیأت های نظارت شهرستانها، قدم اولیه و اساسی ساختارهای دیگر هیأت های نظارت در بخش ها برداشته شد.

هیأت های نظارت در بخشداری ها، فرمانداری ها و استانداری ها و یا سایر مراکز در استان تهران برای نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا مستقر خواهند شد.

مطابق آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعضای هیأت مرکزی نظارت استان تهران با مشورت مجمع نمایندگان استان به منظور نظارت در انتخابات استان تعیین و پیش از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های نظارت در شهرستان های استان تهران تشکیل شد

هیأت های نظارت در شهرستان های استان تهران تشکیل شد