مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-07اقتصادي

افتتاح مدرن ترین گلخانه کشور در کرمان؛ ایجاد اشتغال پایدار برای 455 نفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، مسعود پورخسروانی مدیرعامل شرکت کشاورزی بنیاد مستضعفان سیرجان پیش از ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از 15 هکتار گلخانه هیدروپونیک صیفی اظهار کرد: این طرح بزرگ کشاورزی به وسعت 15 هکتار احداث شد که در حال حاضر برای 455 نفر اشتغال پایدار ایجاد شده است.

وی حجم سرمایه گذاری این طرح گلخانه ای و کشاورزی را 150 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این گلخانه سالانه 4 هزار و 500 تن گوجه و فلفل دلمه ای تولید و به بازار مصرف عرضه خواهد شد و در طرح توسعه آینده نیز 20 هکتار گلخانه را ایجاد خواهد شد.

   پورخسروانی ایجاد اشتغال پایدار، صرفه جویی در منابع آبی و کاهش مصرف آب و جلوگیری از مهاجرت به شهر را از اهداف طرح های کشاورزی بنیاد مستضعفان عنوان کرد و گفت: افزایش راندمان تولید در سطح و محرومیت زدایی از منطقه مهمترین اولویت کاری است که بخش کشاورزی یکی از مهمترین راههای رسیدن به این اهداف خواهد بود.

در این مراسم عید مبعث گفت: مدرن ترین گلخانه کشور در این منطقه به بهره برداری رسید که طرح مدرن و پیشرفته هیدروپونیک که تا به حال دانش آن در اختیار کشورهای خارجی بود، امروز خودمان با استفاده از تکنولوژی پیشرفته به روز دنیا ایجاد کردیم و مصمم هستیم این طرح ها را در مناطق مستعد و این منطقه توسعه بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرن ترین گلخانه کشور در کرمان؛ ایجاد اشتغال پایدار برای 455 نفر

افتتاح مدرن ترین گلخانه کشور در کرمان؛ ایجاد اشتغال پایدار برای 455 نفر