مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-07سياسي

تقدیر سازمان ملل از نقش ایران در مبارزه با ایدز


وینی باینیما، مدیر اجرایی برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه مقابله با ایدز با ارسال نامه ای به اسماعیل بقایی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل متحد در ژنو ، از نقش پیشروی جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با ایدز تقدیر کرد و از سفر به کشورمان استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر برنامه سازمان ملل برای مقابله با ایدز در ادامه نامه خود با اشاره به اینکه رویکرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله با ایدز الگوی کاهش آسیب می باشد، از ایران برای طلایه داری در مدل منحصر به فرد مدیریت مقابله با ایدز، تشکر نموده و از حمایت و راهنمایی کشورمان به عنوان عضوی از هیات هماهنگی برنامه ایدز ملل متحد UNAIDS (PCB) در این سال حساس در جهت مقابله جهانی با ایدز اظهار خوشنودی کرد.

خانم وینی باینیما اضافه نمود: همزمان با برگزاری چهلمین سالگرد گزارش اولین نمونه های ایدز و بیست و پنجمین سالگرد آغاز به کار برنامه مشترک؛ باید استراتژی جهانی ایدز 2026-2021 مسیر پیشرفت به سمت بازسازی، پایداری و تسریع در مقابله با HIV و پایان دادن به اپیدمی ایدز را برای همه فراهم سازد.

او در ادامه از نقش و مشارکت فعال و سازنده کشورمان در فرایند تنظیم اسناد راهبردی برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه مبارزه با ایدز قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر سازمان ملل از نقش ایران در مبارزه با ایدز

تقدیر سازمان ملل از نقش ایران در مبارزه با ایدز