مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-07ورزشي

کلنگ احداث دو مدرسه و یک سالن ورزشی به زمین زده شد


اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و هیأت همراه به دعوت دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور به استان کرمان سفر کرد که در این سفر کلنگ احداث دو مدرسه و یک سالن ورزشی در مناطق محروم این استان به زمین زده شد.

- اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و هیأت همراه به دعوت دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور به استان کرمان سفر کرد که در این سفر کلنگ احداث دو مدرسه و یک سالن ورزشی در مناطق محروم این استان به زمین زده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، لله گانی مدیرعامل این بانک در آیین کلنگ زنی این مدارس و سالن ورزشی گفت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی تاکنون 21 مدرسه در نقاط مختلف کشور تکمیل یا احداث کرده و به آموزش و پرورش تحویل داده است.

لله گانی با اشاره به دو مدرسه روستاهای سعیدی و سعادت آباد خاطر نشان ساخت: با احتساب این دو مدرسه، بانک رفاه کارگران 12 مدرسه دیگر در دست احداث دارد و امیدواریم با تکمیل این پروژه ها، گامی مثبت در زمینه توسعه آموزش و پرورش در مناطق محروم برداریم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در خصوص سالن چند منظوره ورزشی سرآسیاب شش نیز گفت: بانک رفاه کارگران در زمینه حمایت از ورزش به ویژه ورزش های کارگری اقدامات خوبی انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث دو مدرسه و یک سالن ورزشی به زمین زده شد

کلنگ احداث دو مدرسه و یک سالن ورزشی به زمین زده شد