مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-07بين الملل

ترامپ وعده انتقام داد


رییس جمهور سابق آمریکا در ادامه تلافی جویی با مخالفان خود در حزب جمهوری خواه اعلام کرد، در انتخابات 17 آبان 1401 شخصا علیه «لیزا مورکوفسکی» سناتور جمهوری خواه آلاسکا دست به تبلیغات می زند و به این ایالت سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، رییس جمهور سابق آمریکا وعده داد تمام تلاش خود را برای ناکام ماندن کارزار انتخاباتی یکی از سناتورهای جمهوری خواهی که به استیضاح او به دلیل حمله ششم ژانویه (17 دی) به کنگره این کشور رای مثبت داد، انجام خواهد داد.

رییس جمهور سابق آمریکا وعده داد که برای شکست لیزا مورکوفسکی سناتور جمهوری خواه آلاسکا در انتخابات هشتم نوامبر 2022 (17 آبان 1401) شخصا به این ایالت سفر کند.

بنا بر گزارش هیل، مورکوفسکی که از سال 2002 به عنوان سناتور ایالت آلاسکا کار خود را آغاز کرده است، در نظر دارد در انتخابات نوامبر 2022 بار دیگر بر سر کرسی سنای این ایالت رقابت کند.

این سناتور جمهوری خواه، منتقد جدی مواضع دونالد ترامپ بود و در جلسه رای گیری استیضاح او در مجلس سنا به اتهام تحریک هوادارنش برای حمله ششم ژانویه (17 دی) به کنگره آمریکا، به استیضاح رییس جمهور هم حزبی خود رای مثبت داد.

هفت سناتور جمهوری خواه شامل لیزا مورکوفسکی و 50 سناتور دموکرات، ترامپ را در اتهام حمله به کنگره آمریکا که حداقل پنج کشته بر جا گذاشت، گناهکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ وعده انتقام داد

ترامپ وعده انتقام داد