مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-07اقتصادي

14 پایان نامه دانشجویی در خراسان شمالی مورد حمایت قرار گرفت


معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی گفت: 14 پایان نامه دانشجویی در خراسان شمالی مورد حمایت قرار گرفت که هر کدام تا سقف 5 میلیون تومان اعتبار دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بیگ زاده ظهر یک شنبه در کارگروه تخصصی آموزش ، پژوهش، فناوری و نوآوری خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری 14 پایان نامه دانشجویی استانی مورد حمایت دولت قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی ادامه داد: هفتاد پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و 19 پایان نامه در مقطع دکترا از سوی این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: از تعداد فوق 14 پایان نامه که مرتبط با محورهای از قبل تعیین شده کارگروه بود، تا سقف 50 میلیون ریال مورد تایید و حمایت قرار گرفت.

بیگ زاده با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه بیان کرد: دستگاه های اجرایی استان موظف هستند اعتباراتی برای حمایت از طرح ها و پایان نامه های دانشجویی اختصاص دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در انتها گفت: طرح های پژوهشی و پایان نامه های دانشجویی که در راستای توسعه و نیازهای استان باشند مورد حمایت قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 پایان نامه دانشجویی در خراسان شمالی مورد حمایت قرار گرفت

14 پایان نامه دانشجویی در خراسان شمالی مورد حمایت قرار گرفت