مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-07سياسي

مکتب شهید همت الگویی ناب برای تربیت مدیران جهادی است


مکتب شهید همت و شهیدان دفاع مقدس الگویی ناب برای تربیت مدیران جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل اززمانی محقق می شود که ارزش های هشت سال دفاع مقدس زنده و احیا شود، رهبر معظم انقلاب یکی از ضرورت ها و نیازهای تحقق بیانیه را رشد و ترویج معنویت دانستند و چه کسانی بهتر از شهدا راه و رسم معنویت را به ما می آموزند.

وی عنوان کرد: هیچ کس به غیر از پروردگار جهانیان نمی تواند بهای خون یک شهید را بپردازد؛ خداوند در قرآن کریم می فرماید که شهیدان به اندازه ای در پیشگاه خداوند عظمت دارند که سرآمد بهشتیان هستند.

صالح با اشاره به جملات دو وصیت نامه شهید همت، گفت: از شهید همت دو وصیت نامه به جا مانده است تا نسل جوان و همه ما بدانیم که وی با چه روحیه ای به این مقام و عظمت رسیده که امروز در هر کجا که قدم می گذاری نام او محبوب تمامی دل ها شده است، پیام شهید همت به جوانان این است که از طرف من به جوانان بگویید چشم شهیدان تنها به شما دوخته است، به پا خیزید و اسلام را دریابی چرا که نظیر انقلاب اسلامی ما در هیچ کجای جهان پیدا نمی شود.

شهید همت و تنها برای خدا و ادای تکلیف قدم برداشت امام جمعه شهرستان شهرضا افزود: شهید همت و تنها برای خدا و ادای تکلیف قدم برداشت و اکنون نیز پیام وی برای تمامی ما این است که در هر زمانی باید تکلیف خود را بشناسیم و نحو احسن به آن عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید همت الگویی ناب برای تربیت مدیران جهادی است

مکتب شهید همت الگویی ناب برای تربیت مدیران جهادی است