مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-07ورزشي

آغاز طرح استعدادیابی مناطق هفت گانه فوتبال خراسان رضوی


دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی از آغاز طرح استعدادیابی مناطق هفت گانه فوتبال خراسان رضوی با هدف کشف مستعدین شهرستان ها و روستاهای استان خبرداد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی از آغاز طرح استعدادیابی مناطق هفت گانه فوتبال خراسان رضوی با هدف کشف مستعدین شهرستان ها و روستاهای استان خبرداد.

محسن حیدری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آغاز طرح استعدادیابی مناطق هفت گانه خراسان رضوی اظهار کرد: این طرح در ادامه آسیب شناسی هایی که در فرآیند استعدادیابی های چند سال اخیر در استان انجام شده، مطرح و مصوب شد.

در این طرح شهرستان های خراسان رضوی به صورت جغرافیایی به هفت منطقه تقسیم بندی شدند تا فرصت های استعدادیابی و ارزشیابی در اختیار تمام فوتبال آموزان در سراسر استان قرار بگیرد.

فوتبالیست ها در هر نقطه ای از استان با صرف کمترین وقت، انرژی و هزینه می توانند برای انجام تست و ارزیابی، خود را به نزدیک ترین پایگاه استعدادیابی برسانند.

وی افزود: هر منطقه دارای یک مرکز است.

فعالیت های اصلی همانند استعدادیابی، تشکیل تیم و آغاز تمرینات در مرکز انجام می شود.

این طرح از منطقه یک در 14 و 15 اسفند ماه در تربت جام استارت خورد و 120 بازیکن در رده سنی نوجوانان و جوانان از شهرستان های باخرز، خواف، فریمان، صالح آباد، تایباد، تربت جام و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح استعدادیابی مناطق هفت گانه فوتبال خراسان رضوی

آغاز طرح استعدادیابی مناطق هفت گانه فوتبال خراسان رضوی