مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-07اجتماعي

رییس پلیس راهور خبر داد: احتمال تغییر وضعیت ترددهای نوروزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سیدکمال هادیانفر در نشست خبری در تشریح عملکرد پلیس راهور در سال 99 افرود: تکلیف مردم در سفرهای نوروزی، - رییس پلیس راهور ناجا تکلیف مردم برای رفتن یا نرفتن به سفرهای نوروزی را تشریح کرد و افزود: ممکن است با افزایش یا کاهش شهرهای قرمز وضعیت تردد تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار سیدکمال هادیانفر در نشست خبری در تشریح عملکرد پلیس راهور در سال 99 افرود: تکلیف مردم در سفرهای نوروزی، بر اساس آنچه دیروز ابلاغ شد این است که مردم به شهرهای قرمز و نارنجی سفر نکنند، همچنین تردد شبانه در همه شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی ممنوع خواهد بود اما ممکن است بر اساس افزایش یا کاهش شهرهای قرمز وضعیت ممنوعیت تغییر پیدا کند، شاخصه اصلی ما چهار رنگی است که توسط وزارت کشور ابلاغ می شود.

وی درباره پوشاندن پلاک توسط برخی رانندگان برای عدم جریمه در تردد شبان، گفت: افرادی که پلاک خود را می پوشانند، هم جریمه خواهند شد و هم وسیله نقلیه آنها توقیف می شود.

رییس پلیس راهور ناجا عنوان کرد: در روزهای پایانی سال همیشه شاهد ترافیک بودیم، امسال نیز با توجه به شیوع کرونا شاهد افزایش بیشتر ترافیک هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور خبر داد: احتمال تغییر وضعیت ترددهای نوروزی

رییس پلیس راهور خبر داد: احتمال تغییر وضعیت ترددهای نوروزی