مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-07سياسي

حضور مهمترین مجسمه سازان ایران در نخستین سمپوزیوم مفاخر و مشاهیر همدان


دبیر نخستین سمپوزیوم مفاخر و مشاهیر در همدان با بیان اینکه مهمترین چهره های مجسمه سازی ایران در نخستین سمپوزیوم مفاخر و مشاهیر در همدان حضور دارند، - ایسنا/همدان دبیر نخستین سمپوزیوم مفاخر و مشاهیر در همدان با بیان اینکه مهمترین چهره های مجسمه سازی ایران در نخستین سمپوزیوم مفاخر و مشاهیر در همدان حضور دارند، گفت: فراخوان این رویداد فرهنگی، هنری در اختیار تمام مجسمه سازان متخصص در حوزه سردیس قرار گرفت و تقریباً همه این افراد در سمپوزیوم شرکت کردند.

  امیر فاضلیان در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: انتخاب شخصیت مفاخر از قبل از اسلام آغاز شد و فرآیند انتخاب اسامی مشاهیر و فعالیت پژوهشی آن دو سال زمان برد و در نهایت دو شخصیت مربوط به پیش از اسلام و مابقی مربوط به دوره اسلامی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه نخستین سمپوزیوم همدان مربوط به قدما و بزرگان قبل از سال 1300 است، درباره انتخاب تیم داوری مطرح کرد: مبنای تیم برگزاری در انتخاب داوران بررسی کارنامه اساتید در سمپوزیوم های مختلف بود.

فاضلیان ادامه داد: تیم داوری از اعضای شناخته شده ای تشکیل شده است؛ به عنوان مثال استاد سعید شهلاپور یکی از داوران این رویداد فرهنگی و هنری و از شخصیت های شاخص و پیشکسوت حوزه هنرهای تجسمی است که سابقه طولانی در بحث داوری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مهمترین مجسمه سازان ایران در نخستین سمپوزیوم مفاخر و مشاهیر همدان

حضور مهمترین مجسمه سازان ایران در نخستین سمپوزیوم مفاخر و مشاهیر همدان