مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-07اقتصادي

تصویب یک فوریت اصلاحیه بودجه 99 شهرداری تهران


اعضای شورای شهر تهران با یک فوریت لایحه اصلاحیه بودجه 1399 شهرداری تهران موافقت کردند و با این اصلاحیه حدود 10 درصد بودجه جابه جا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دویست و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران لایحه اصلاحیه بودجه 1399 از سوی پیروز حناچی شهردار تهران به صحن شورا ارائه شد.

در همین راستا حناچی شهردار تهران ضمن تشکر از اعضای شورای شهر تهران در تصویب به موقع بودجه 1400 شهرداری تهران گفت: بودجه 1400 شهرداری تهران خصیصه های خاصی از جمله افزایش شفافیت، قانون مداری در تخصیص و اختصاص منابع و اصلاح ساختاری داشت.

در این میان تورم و تنگناهای اقتصادی ناشی از تحریم و پاندمی کرونا از یک طرف و افزایش هزینه ارائه خدمات و اجرای پروژه های سرمایه ای از طرف دیگر باعث شده است که بسیاری از درآمدها تحقق پیدا نکند و در بسیاری از بخش ها با چالش مواجه باشیم.

وی افزود: اصلاحیه پیشنهاد بودجه 1399 در راستای ایجاد انعطاف در راستای محدودیت ها، تنظیم شده است که مشتمل بر 3 هزار و 200 میلیارد تومان در قالب یک ماده واحده در 6 جدول به شورا شهر ارسال شده است.

بخش اول شامل اصلاحات هزینه ای به مبلغ 948 میلیارد تومان و اصلاحات تملک دارایی و سرمایه ای به مبلغ 968 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب یک فوریت اصلاحیه بودجه 99 شهرداری تهران

تصویب یک فوریت اصلاحیه بودجه 99 شهرداری تهران