مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-07ورزشي

دو پروژه ملی- استانی بنیاد شهید در استان مرکزی افتتاح می شود


مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: پروژه 264 واحدی مسکن سفیر و مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثارگران استان مرکزی 21 اسفند به صورت ویدئوکنفرانس در سطح کشور با حضور رییس جمهور افتتاح می شود.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: پروژه 264 واحدی مسکن سفیر و مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثارگران استان مرکزی 21 اسفند به صورت ویدئوکنفرانس در سطح کشور با حضور رییس جمهور افتتاح می شود.

مرتضی انصاری فر روز یکشنبه 17 اسفند در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: در سطح استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید، 95هزار و 491 ایثارگر، 15 هزار جانباز و 737 آزاده وجود دارد که در راستای خدمات رسانی به این اقشار یکی از ماموریت های اصلی بنیادشهید و امور ایثارگران، در بخش درمان است و بنیاد شهید در این راستا اقدامات خوبی انجام داده است.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا، برنامه های بنیاد شهید به هیچ وجه تعطیل نشده بلکه به صورت مجازی و الکترونیکی و در شبکه های اجتماعی حرکت کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: اجرای طرح سپاس و مراجعه خادم به مخدوم یکی از برنامه های اولویت دار بنیاد شهید است که در این طرح تاکنون 17هزار و 407 تماس تلفنی و 5 هزار و 159 دیدار تصویری انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پروژه ملی- استانی بنیاد شهید در استان مرکزی افتتاح می شود

دو پروژه ملی- استانی بنیاد شهید در استان مرکزی افتتاح می شود