مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-07پزشكي

ارائه بیش از 16 هزار مشاوره غیرحضوری به کودکان محک در کرونا


در روزهایی که همه ما نگران سلامتی مان هستیم و با کرونا مبارزه می کنیم، برای خانواده های بیماران و به تبع آن کادر درمانی و حمایتی پیچیدگی و سختی ها چند برابر شده است.

- پس از شیوع ویروس کرونا خدمات روان شناسی ارائه شده توسط این مؤسسه به کودکان مبتلا به سرطان و خانواده هایشان، علاوه بر بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک، در 12 بیمارستان دولتی و دانشگاهی دارای بخش خون و آنکولوژی اطفال در تهران و 30 استان دیگر کشور به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد خدمات حمایتی مؤسسه خیریه محک،تا جایی که در 10 ماه اول سال جاری 16260 مشاوره با همراهی 10 نفر از روان شناسان محک به صورت غیر حضوری ارائه شده است که از این تعداد 10264 مشاوره متعلق به بیماران بستری و خانواده هایشان در بیمارستان های دارای بخش خون و آنکولوژی اطفال در تهران و 5996 مشاوره متعلق به بیماران بستری و خانواده هایشان در بیمارستان های دارای بخش خون و آنکولوژی اطفال در شهرستان، (به جز بیمارستان محک) می باشد.

مریم محمدعلی سرپرست واحد روان شناسی محک با اشاره به هدف مشاوره های غیرحضوری و نوع سنجش عملکرد آن گفت: مهم ترین هدف این نوع مشاوره ها یکپارچه سازی و توزیع عادلانه خدمات به کودکان مبتلا به سرطان و خانواده هایشان در تمامی نقاط کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 16 هزار مشاوره غیرحضوری به کودکان محک در کرونا

ارائه بیش از 16 هزار مشاوره غیرحضوری به کودکان محک در کرونا