مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-07فرهنگي

لزوم حمایت از فعالیت های هنری در شرایط کرونا


مدیر نگارخانه آذرنور مشهد با اشاره به تعطیلی طولانی مدت نگارخانه ها در پی شیوع ویروس کرونا بر لزوم حمایت از فعالیت های هنری تأکید کرد و گفت: - اگر شهرداری حمایت نمی کرد، نگارخانه ها همچنان تعطیل می ماندند.

آذر انورحسینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شرایط نگارخانه های مشهد پس از بازگشایی، اظهار کرد: نگارخانه های مشهد پس از ماه ها تعطیلی در پی شیوع ویروس کرونا با توجه به حمایت شهرداری بازگشایی شدند.

هنگامی که از نگارخانه حمایت شود، نگارخانه نیز از هنرمند هزینه ای دریافت نمی کند و این به نفع هنرمندان است.

وی ادامه داد: پیش از به وجود آمده شرایط کرونایی در کشور هم بر روی این موضوع تأکید کرده بودم که شهرداری باید از نگارخانه ها حمایت کند، تا ما هم بتوانیم از هنرمندان حمایت کنیم.

با این حال امسال و پس از مشکلات اقتصادی که به واسطه شیوع ویروس کرونا به وجود آمد مسئولان به این نتیجه رسیدند که باید از نگارخانه ها حمایت کنند.

انور حسینی تصریح کرد: در پی شیوع ویروس کرونا نگارخانه آذرنور نزدیک به 6 ماه تعطیل بود، اما از ابتدای پاییز امسال از ما حمایت شد و به واسطه آن موفق به بازگشایی نگارخانه شدیم.

حمایت از نگارخانه ها جای تشکر دارد، چرا که اگر همین قدر حمایت هم از طرف شهرداری انجام نمی شد نگارخانه ها همچنان تعطیل می ماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از فعالیت های هنری در شرایط کرونا

لزوم حمایت از فعالیت های هنری در شرایط کرونا