مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-07فرهنگي

نرگس آبیار: زنان از قدرت خارق العاده ای برخوردارند


مراسم بزرگداشت روز جهانی زن در اسپانیا با نمایش فیلم «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار به عنوان فیلم افتتاحیه این برنامه برگزار شد.

- مراسم بزرگداشت روز جهانی زن در اسپانیا با نمایش فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار به عنوان فیلم افتتاحیه این برنامه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتتاحیه با حضور نرگس آبیار (کارگردان ایرانی)، ارنستو سوسا (رایزن فرهنگی سفارت مکزیک در اکوادور)، دکتر زهرا رضی (رییس انجمن سینمایی ایران ، اسپانیا و آمریکای لاتین ( ستاره ) ازاسپانیا) و مدیران و نمایندگان فرهنگی از کشورهای اروگوئه ، شیلی ، مکریک ، آرژانتین و نیز دکتر پابرجا(سفیر ایران در اکوادور) ، به شکل تلفیقی از زوم و فیس بوک برگزار شد.

به شکلی که اعضای هسته مرکزی از طریق زوم حضور به هم رساندند و سایر علاقمندان و مخاطبان از طریق فیس بوک به این برنامه پیوند داده شدند و در مجموع 450 نفر در این وبینار شرکت داشتند.

هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از سینماگران زن و به تصویر کشیدن آثارشان در چارچوب روز جهانی زن بود و این مراسم از 5 الی 17 مارس (15 تا 27 اسفند) با پخش فیلمهای مختلف از زنان سینماگر ادامه خواهد داشت.

در این مراسم نرگس آبیار ضمن پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان در مورد فیلم شیار143 و فیلم نفس ، خاطر نشان ساخت که زنان از قدرت خارق العاده ای بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرگس آبیار: زنان از قدرت خارق العاده ای برخوردارند

نرگس آبیار: زنان از قدرت خارق العاده ای برخوردارند