مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-07اجتماعي

بارش های متناوب برف و باران مهمان آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: بعدازظهر یک شنبه تا پایان هفته علاوه بر ابرناکی آسمان شاهد کاهش دما، بارش های پراکنده برف و باران و وزش باد در آسمان مازندران هستیم.

- احمد اسدی امروز درباره پیش بینی وضعیت جوی در آسمان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز شنبه بعد از گذر از روزهای ابری همراه با بارش های پراکنده شاهد آسمانی صاف و آفتابی در استان بودیم که انتظار داریم روز یک شنبه نیز شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری هستیم.

وی افزود: براساس نقشه های هواشناسی، از بعدازظهر یک شنبه با عبور امواج تراز میانی جو، علاوه بر ابرناکی آسمان شاهد کاهش دما، بارش های پراکنده برف و باران و وزش باد در آسمان مازندران هستیم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: در مناطق بالادست و ارتفاعات نیز شاهد آسمانی ابری و مه آلود همراه با بارش پراکنده برف و باران خواهیم بود.

اسدی با اعلام اینکه این وضعیت تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت، یادآور شد: طی شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی از ایستگاه های باران سنجی رامسر با 29، سیاه بیشه 14 و نوشهر با 13 میلی متر و بیشترین برف از ارتفاعات بلده بطاهرکلای بلده با ارتفاع 20 کیاسر با ارتفاع هفت سانتی متر گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های متناوب برف و باران مهمان آسمان مازندران

بارش های متناوب برف و باران مهمان آسمان مازندران