مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-07پزشكي

به طبیعی ترین شکل ممکن مو بکارید


ریزش مو، کم پشتی مو و یا نازکی تارهای مو امروز دیگر مشکلی مختص آقایان نیست و حتی بانوان نیز با دلایل متفاوت دچار کم پشتی و ریزش مو در سر و ابرو می شوند.

پیشرفت تکنولوژی و راه اندازی کلینیک های تخصصی امروز از این دغدغه کاسته و می توان تا درصد بالایی مطمئن بود که فرد پس از تحت درمان قرار گرفتن با یکی از روش های مدرن می تواند زیبایی، سلامت و جوانی چهره که بخش اعظمی از آن در گرو داشتن موهایی پرپشت و سلامت است بدست آورد.

همانطور که میدانید روش های کلینیک رویان سلامت و مجموعه شعب معتبر آن در مناطق مختلف تهران از جمله کلینیک های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان، بیمه ایران و سازمان بهداشت و درمان بین المللی است.

کلینیک رویان با داشتن تجهیزات بروز، فضایی محیطی کاملا مناسب سازی شده جهت فراهم آوردن راحتی مراجعین و دسترسی راحت به شعب متفاوت در تهران گزینه ای ایدآل برای هموطنان عزیز و حتی مراجعین از کشورهای همسایه خواهد بود.

تمام تجهیزات کلینیک رویان با بهره گیری از علم روز و تجهیزات پزشکی در پیشرفته ترین حالت جهت درمان و بهبود مشکلات ریزش مو، کاشت مو برای افراد با طاسی کامل سر و دیگر مشکلات پوشت و مو تهیه و گردآوری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به طبیعی ترین شکل ممکن مو بکارید

به طبیعی ترین شکل ممکن مو بکارید