مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-07سياسي

پیش شرط های زاکانی برای رای آوردن FATF


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: FATF آسیب پذیری ما را چندبرابر می کند و اگر راهکاری برای دور زدن تحریم های ظالمانه وجود داشته باشد تا نفت را صادر و پول را به کشور منتقل کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، مهم ترین بخش های اظهارات علیرضا زاکانی درباره جوانب FATF را در ادامه بخوانید: اف ای تی اف کمکی به رفع تحریم ها و انتقال پول به کشور و تسهیل مراودات کاری و پولی نمی کند؛ بلکه بندی به پای اقتصاد کشور است.

FATF آسیب پذیری ما را چندبرابر می کند و اگر راهکاری برای دور زدن تحریم های ظالمانه وجود داشته باشد تا نفت را صادر و پول را به کشور منتقل کنیم، پذیرش FATF مانع از آن می شود.

در واقع با پذیرش آن و به اصطلاح شفاف سازی، دست های خود را در اقتصاد و دور زدن تحریم ها برای دشمن رو می کنیم و هیچ عقل سلیمی این را نمی پذیرد.

دولت برای پذیرش FATF شروطی را مطرح کرد که باید گفت اصلاً شرط پذیر نیست و اگر کشور به آن بپیوندد، در ابتدای بهانه جویی های دیگری قرار می گیریم؛ در حقیقت FATF موضوع سیاسی است و اصلاً تخصصی نیست.

حتی پذیرش آن، بهانه جویی برای دیگر مسائل از جمله موضوعات هسته ای را به وجود می آورد و هرکدام از این بندها را اضافه کنیم، خود را گرفتارتر می کنیم و با ظلم مضاعفی مواجه می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش شرط های زاکانی برای رای آوردن FATF

پیش شرط های زاکانی برای رای آوردن FATF