مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-07ورزشي

زمینه های تقویت امید در جامعه فراهم شود


استاندار گیلان با تأکید بر لزوم ایجاد زمینه های تقویت امید در جامعه، گفت: توانمندی جوانان نیز در عرصه های مختلف بهره گیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع پیش از ظهر یکشنبه در جلسه مشترک ستاد ساماندهی جوانان و شورای ورزش همگانی با اشاره به اهمیت ایجاد امید در جامعه، گفت: این امید به واسطه زیرساخت ها و بسترهای اقتصادی، فرهنگی، هنری و ورزشی به وجود خواهد آمد.

زارع در ادامه با بیان اینکه ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان از مهم ترین اولویت مسئولان است، افزود: برای تحقق این امر نیازمند بهره گیری از اقتصاد دانش بینان هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید به سمت استفاده از اقتصاد دیجیتال حرکت کنیم، اضافه کرد: هزینه کردن این بخش سرمایه گذاری است که در کوتاه ترین زمان بازگشت دارد و در این مسیر نیز باید به توانمندی جوانان اعتماد کنیم.

استاندار گیلان در ادامه بر ضرورت کسب مهارت در کنار تحصیل تأکید کرد و افزود: کسب مهارت در همه بخش ها اعم از رفتاری، گفتاری و زندگی و کسب و کار لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه امروز بنیان خانواده و تأثیر بر روی جوانان حربه دشمنان است، ادامه داد: باید بسترهای لازم برای بهره گیری از ظرفیت و توانمندی جوانان را فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های تقویت امید در جامعه فراهم شود

زمینه های تقویت امید در جامعه فراهم شود