مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-07سياسي

مشکل اصلی دشمن نه با نظام، بلکه با ملت ایران است


مشکل اصلی دشمن با حکومت ایران نیست، بلکه با ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز فتاح در مراسم افتتاح بزرگترین باغ گردوی خاورمیانه اظهار کرد: برکات نظام و انقلاب از ولایت و امامت نشأت گرفته است.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن مبعث رسول اکرم (ص) گفت: در آستانه سال جدید و تغییر قرن هستیم و خداوند به ما این عمر را داده است که تغییر قرن را شاهد باشیم.

فتاح با اشاره به اینکه در سال سخت تحریم هستیم و خارجی ها به مردم فشار آورده اند و فکر کردند که دیگر کشور تعطیل خواهد شد، اضافه کرد: با این حال همت مسؤولین و مردم و متخصصین فتنه دشمن را خنثی کرد و دست غیب آمد و بر سینه نامحرمان زد و ترامپ با افتضاح رفت.

رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه دموکراسی درس بزرگی در این سال سخت پس داد، اضافه کرد: ملت ایران مجسمه صبر هستند و صبر باید در قامت ملت ایران متجلی شود.

وی با اشاره به اینکه امروز همزمان با زنجان در چند استان دیگر هم کارهای بزرگی انجام شده است، تصریح کرد: نبوغ ایرانی و همت جوانان و متخصصین، کشور را به این مرحله رسانده است و صدای عمل متخصصین ایرانی امروز پیچیده است.

فتاح با اشاره به اینکه ایرانی با عمل خود حرف می زند، افزود: در بحث امنیت غذایی مردم کشور به موفقیت های بسیاری دست یافته است، به خاطر داریم که در ابتدای به جدیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی دشمن نه با نظام، بلکه با ملت ایران است

مشکل اصلی دشمن نه با نظام، بلکه با ملت ایران است