مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-07اقتصادي

پیش بینی کشت 12هزار هکتار چغندرقند بهاره در کرمانشاه


مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پیش بینی کرد، امسال 12 هزار هکتار از اراضی استان زیر کشت چغندرقند بهاره برود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پیش بینی کرد، امسال 12 هزار هکتار از اراضی استان زیر کشت چغندرقند بهاره برود.

محمدسعید هوشیار در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز کشت بهاره چغندرقند در استان، اظهار کرد: امسال 12 هزار هکتار از اراضی استان زیر کشت چغندر بهاره خواهد رفت و پیش بینی می شود از این سطح 800 هزار تن محصول تولید شود.

هوشیار اضافه کرد: چغندرقند در مناطق معتدل و سرد استان در شهرستان های اسلام آباد غرب، کرمانشاه، صحنه، هرسین و کنگاور به صورت بهاره کشت می شود.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: سطح زیر کشت چغندرقند بهاره در استان کرمانشاه در سال زراعی گذشته 10 هزار هکتار بود که در نهایت 680 هزار تن چغندرقند از این اراضی برداشت و به کارخانه های قند تحویل داده شد.

به گفته هوشیار کشت چغندرقند بهاره در استان کرمانشاه از یکی دو روز گذشته آغاز شده و تا اواخر اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه چغندرقند در استان کرمانشاه به دو صورت بهاره و پاییزه کشت می شود، گفت: امسال با وجود مشکلاتی مثل کمبود بذر 1150 هکتار از اراضی شهرستان های سرپلذهاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کشت 12هزار هکتار چغندرقند بهاره در کرمانشاه

پیش بینی کشت 12هزار هکتار چغندرقند بهاره در کرمانشاه