مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-07سياسي

شناسایی حریم گسل ها و مطالعات فرونشست زمین


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از همکاری با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در زمینه های تبادل داده های لرزه نگاری، شتاب نگاری، - فرونشست زمین و .

خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در نشست بررسی همکاری های دوجانبه با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: با توجه به ظرفیت هر دو مجموعه در زمینه زیرساخت ها و داده های مرتبط با حوزه مدیریت بحران زمینه همکاری های دو جانبه در قالب یک تفاهم نامه اجرا خواهد شد.

کرمی محمدی با بیان اینکه جلسات مستمر و همکاری های خوبی در زمینه های مختلف با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی داریم گفت: در اجرای طرح بهسازی لرزه ای نسبی ساختمان ها که از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران آماده شده بیشترین همکاری را با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی داشته ایم و امیدواریم با سازوکاری که در شهرداری اجرا و عملیاتی می شود مردم بتوانند با کسب مجوز بهسازی نسبی لرزه ای نسبت به بهسازی ساختمان خود اقدام نمایند تا آسیب های احتمالی در زمان زلزله کاهش یابد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اعلام آمادگی در خصوص تبادل داده ها و اطلاعات شتاب نگارهای دو مجموعه گفت: اعتقاد ما این است که تبادل داده ها و اطلاعات بین سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی حریم گسل ها و مطالعات فرونشست زمین

شناسایی حریم گسل ها و مطالعات فرونشست زمین