مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-07اقتصادي

جبران کمبود روزانه 50 تن مرغ دولتی در بازار البرز/مرغ را گران نخرید


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه نیاز استان البرز 120 تن مرغ در روز است که طی رایزنی های صورت گرفته انجام می شود، - مجتبی تقی زاده، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین شرایط توزیع مرغ در استان البرز، گفت: نحوه توزیع مرغ در استان موجب شده تا با صف های طولانی مواجه شویم؛ تا روز گذشته مرغ دولتی به نرخ 20 هزار و 400 تومان در بازارهای روزهای استان توزیع شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه شهروندان نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا نسبت به این صفوف اعلام نارضایتی کرده اند، ادامه داد: مقرر شد 250 واحد صنفی دیگر در کنار روز بازارها مرغ توزیع کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه گستردگی محدوده توزیع مرغ دولتی به کاهش صف های مردمی منجر خواهد شد، تصریح کرد: هریک از این واحدهای صنفی روزانه 300 کیلوگرم مراغ با نرخ دولتی عرضه خواهند کرد.

به گفته وی سهم روزانه 70 تن مرغ استان البرز طی رایزنی های صورت گرفته به 120 تن افزایش یافته است، این میزان معادل نیاز روزانه مردم استان است که امیدواریم به توزیع و عرضه مناسب دیگر شاهد صف های مردمی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران کمبود روزانه 50 تن مرغ دولتی در بازار البرز/مرغ را گران نخرید

جبران کمبود روزانه 50 تن مرغ دولتی در بازار البرز/مرغ را گران نخرید