مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-07اقتصادي

90 درصد مغروقین خارج از محدوده استقرار و نظارت ناجیان دچار حادثه می شوند


بنا بر اعلام سرپرست کمیته پیشگیری از غرق شدگی حدود 90 درصد مغروقین خارج از محدوده استقرار و نظارت ناجیان دچار حادثه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، بیژن پیریایی سرپرست کمیته پیشگیری از غرق شدگی با اشاره به برخی آمار مستند در رابطه با مغروقین گفت: طبق آماری که بهار سال جاری مورد بررسی قرار گرفت حدود 90 درصد افرادی که غرق شده اند خارج از محدوده منجیان غریق، استخرها و طرح های سالم سازی سواحل جان خود را از دست می دهند.

همچنین طبق آمار 4 ماهه ابتدایی سال گذشته حادثه غرق شدگی برای 36 درصد افراد در رودخانه ها رقم خورده نه دریا و استخرها.

سرپرست کمیته پیشگیری از غرق شدگی با بیان اینکه به طور میانگین سالیانه حدود 1000 نفر در ایران غرق می شوند، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار فوق تنها حدود 100 نفر از مغروقین در محدوده استقرار ناجیان هستند و مابقی افراد خارج از این محدوده ها با مشکل مواجه شده و جان خود را از دست می دهند.

وی بر اساس این آمار اهمیت فعالیت کمیته پیشگیری از غرق شدگی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: پیشگیری از غرق شدگی یکی از مهمترین کمیسیون های فعال در فدراسیون جهانی نجات غریق است با این حال پیشینه فعالیت و برنامه های پیشگیری از غرق شدگی در ایران خیلی پررنگ نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد مغروقین خارج از محدوده استقرار و نظارت ناجیان دچار حادثه می شوند

90 درصد مغروقین خارج از محدوده استقرار و نظارت ناجیان دچار حادثه می شوند