مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-07فرهنگي

بررسی تاثیرات نامریی رسانه ها بر کودکان در یک کتاب


یک مستندساز با اشاره به واکنش های صورت گرفته در پی انتشار ویدئوهای نامناسب در فضاهای مجازی و رسانه ای می گوید کتاب «رسانه و دلهره های کودکی» را در زمینه فرزندپروری در عصر رسانه برای والدین و مربیان کودک و نوجوان ترجمه و تالیف کرده است.

- یک مستندساز با اشاره به واکنش های صورت گرفته در پی انتشار ویدئوهای نامناسب در فضاهای مجازی و رسانه ای می گوید کتاب رسانه و دلهره های کودکی را در زمینه فرزندپروری در عصر رسانه برای والدین و مربیان کودک و نوجوان ترجمه و تالیف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهاب الدین شایگان اظهار کرد: بعد از بازخوردهای اکران مستند جعبه پاندورا در حوزه آگاهی بخشی رسانه ای دریافتم والدین به شدت علاقه مند و نیازمند یافتن راهکارهایی برای راهنمایی و کمک به فرزندان شان هستند، به همین دلیل کتاب رسانه و دلهره های کودکی را به عنوان کامل ترین مرجع اختصاصی فرزندپروری در عصر رسانه برای والدین و مربیان کودک و نوجوان ترجمه و تالیف کردم.

به گفته او، کتاب رسانه و دلهره های کودکی حاصل پژوهش و ترجمه ده ها منبع معتبر بین المللی در راستای تعاملات کودکان و نوجوانان در دنیای رسانه های نوین است تا مسیر را به درستی بیابند و تحت تاثیر هر پیام یا محتوایی قرار نگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تاثیرات نامریی رسانه ها بر کودکان در یک کتاب

بررسی تاثیرات نامریی رسانه ها بر کودکان در یک کتاب